(Română) Cererea ofertelor de prețuri

(Română) Cererea ofertelor de prețuri

93
SHARE

Sorry, this entry is only available in Română. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Cererea ofertelor de prețuri

Achiziție de lucrări de mică valoare

COP Nr. MACP/AF-2/MW/SH-1.7-1

 Denumirea proiectului: Proiectul Agricultura Competitivă în Moldova

Beneficiar: Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor (ANSA)

Beneficiar final: PIF Leușeni, PIF Giurgiulești, PIF Criva și PIF Tudora

Cumpărător/Plătitor: Unitatea Consolidată pentru Implementarea şi Monitorizarea Proiectelor în domeniul agriculturii, finanțate de către Banca Mondială (UCIMPA) în numele Agenției Naționale pentru Siguranța Alimentelor (ANSA)

Manager de Proiect /Inginer: Dl. Ion Raileanu

Data de Emitere a Invitației:  24 decembrie 2021

Către:  Agenți Economici / Companii de construcție

Stimate(ă) Domn/Doamnă,

  1. Unitatea Consolidată pentru Implementarea şi Monitorizarea Proiectelor în domeniul agriculturii, finanțate de către Banca Mondială (UCIMPA) în numele Agenție Naționale pentru Siguranța Alimentelor (ANSA) vă invită să prezentați oferta de preţ pentru: Construcția barelor de protecție la șoc pentru rampele de acces la Posturile de Inspecție la Frontiera Leușeni, Giurgiulești, Criva și Tudora.
  2. Pentru a Vă ajuta la pregătirea ofertei de preț, se anexează schițele necesare (după caz), specificațiile şi devizul de cantități precum și un formular model pentru prezentarea ofertei. Oferta Dvs., conform formatului anexat, trebuie să fie expediată la următoareele adrese de email: office@capmu.md; capmu@capmu.md și în copie cbordeianu@capmu.md.

  Unitatea Consolidată pentru Implementarea şi Monitorizarea

  Proiectelor în domeniul Agriculturii finanțate de Banca Mondială 

  Str. Căpriana 50, ASEM, Bloc C, etaj 2, biroul 215, mun. Chișinău, Republica Moldova,

  E-mail: office@capmu.md; capmu@capmu.md.

3. În evaluarea ofertelor, Beneficiarul va stabili pentru fiecare propunere prețul evaluat prin ajustarea prețului de cotare prin corecție pentru orice erori aritmetice, după cum urmează:

a. în cazul în care există o discrepanță între sumele în cifre și litere, suma în litere va prevala;

b. în cazul în care există o discrepanță între prețul unitar și total pentru o poziție care rezultă din înmulțirea prețului de unitatea la cantitate, prețul unitar cotat va prevala;

c. dacă un antreprenor refuză să accepte corectarea, oferta sa va fi respinsă.

4. Oferta Dumneavoastră trebuie să fie valabilă pe o perioadă de patruzeci și cinci (45) zile începând cu data de 17 ianuarie 2022, ora 11-00 (termenul limită de depunere a ofertelor).

5. Antreprenorul, care îşi retrage oferta pe parcursul perioadei de valabilitate şi / sau refuză să accepte contractul, când şi dacă acesta îi va fi adjudecat, va fi exclus din lista contractanților pentru proiect pe  un termen de doi ani.

6. Pentru informație şi îndrumare, la prezenta sunt anexate Instrucțiunile pentru Ofertanți şi Termenele şi Condițiile Contractului.

7. Oferta  Dumneavoastră în limba română va fi pentru toate lucrările și se va baza pe prețul unitar și total indicat în Devizul de Cantități pentru un contract cu rată unitară fixă. Valuta pentru prețurile oferite și de plată trebuie să fie Lei Moldovenești. Oferta va include toate taxele, impozitele locale și alte taxe plătibile de către Antreprenor, în conformitate cu legislația națională. Preturile nu vor include Taxa pe Valoare Adăugată (TVA), deoarece lucrările achiziționate în cadrul acestui Contract sunt livrări scutite de T.V.A. cu drept de deducere (Hotărârea Guvernului nr. 246 din 08 aprilie 2010 cu ultimele modificări şi completări).

8. Beneficiarul va atribui contractul Ofertantului a cărui ofertă de preţuri a fost determinată să fie substanțial conformă acestei invitaţii de oferte de preţuri și care a oferit cel mai mic preț evaluat în ofertă, fiind totodată calificat pentru executarea lucrărilor respective.

9. Contractul va fi guvernat de termenii și condițiile din proiectul de contract anexat.

10. Inspecții și Audit

10.1 Antreprenorul se va conforma tuturor instrucțiunilor Managerului de Proiect care sunt conforme cu legile aplicabile pe șantierul obiectului.

10.2 Antreprenorul va permite, și va obliga Sub-contractanții săi de a permite, Băncii și/sau persoanelor sau auditorilor numiți de Bancă de a inspecta și/de a verifica conturile și înregistrările și alte documente referitoare la oferta depusă pentru a furniza servicii și îndeplini obligațiuni ale contractului. Orice nerespectare a acestor obligații poate constitui un subiect care cade sub incidența practicilor interzise și poate servi drept motiv pentru rezilierea contractului și/sau impunerea de sancțiuni de către Banca (inclusiv, fără limitări la determinarea neeligibilităţii), în conformitate cu procedurile de sancțiuni ale Băncii.

11. Ofertele de preț vor fi expediate pe adresele de e-mail până la data de 17 ianuarie 2022, ora 11-00 ora Moldovei la următoarea adresă: office@capmu.md; capmu@capmu.md în copie cbordeianu@capmu.md sau pe suport de hârtie la adresa: Chișinău, str. Căpriana 50, ASEM, Bloc C, etaj 2, bir. 215.

Cu respect,

Liviu Gumovschi,

Director Executiv UCIMPA

Pentru detalii, accesați următorul link: http://www.capmu.md/wp-content/uploads/2021/12/Cerere-a-Ofertei-de-Preturi_Bare-de-protectie-PiF-uri_24.12.2021.pdf